2009 will forever be missed.

It’s just, hard, yknow, to talk about past. Well, absolutely past had been a memory but really, I wish those memories will be present again. I really, really miss 2009 & 2010.

Aku ingat lagi, masa akhir tahun 2008, well semua orang pergi check result and kelas untuk sesi 2009 kan, macam biasa. Aku tak dapat gambarkan betapa gembiranya perasaan aku masa dapat tau yang aku, Nisa, Tando, dengan Atul sama kelas lagi tahun 2009. Kelas 2 Cendekiawan. Haha rindu.

Masa 2009 aku rasa, tahun paling banyak mengutuk cikgu. Serious, ramai ah antaranya cikgu kelas kitorang time tu, Cikgu Shahrul. Hari-hari ada je yang tak kena pasal dia. No wonder la periksa kitorang tak pernah dapat A untuk Science -.-‘ Lepastu, aku ingat lagi tahun tu, kitorang anti gila dengan Aiman Mahadi yang annoying. You know him, suka bahan orang apa semua. Aku ingat dia bahan aku masa aku pakai seluar KP, seluar tu macam besar sikit then dia bahan. Dia kata rapper la, apa la. Memang bengang, tapi bila ingat balik, kelakar.

And subjek yang paling dinanti-nantikan oleh kitorang of course la BM. Masa tu, Cikgu Azam yang ajar. Cikgu Azam memang kelakar giler le, tak kering gusi kalau duduk dalam kelas dia. Ha, korang ingat lagi tak masa kita semua kena buat lisan dalam bentuk sketsa tu? Hahah tak boleh blah gila. Aku best sebab kena puji. Tu pun sikit jer haha :p

And yang paling penting, yang paling best dalam tahun tu ialah masa jamuan kelas. Satu row blok D tingkat atas tu, memang happening gila la. Dari kelas 2A, sampai lah kelas 2E. Best gila, memang tak terkata. Siap ada karaoke lagi hahahahahaha. Then aku ingat lagi pasal orang yang gelakkan meja kelas kitorang yang takde makanan sebab makanan tak sampai lagi. Dia ingat kitorang miskin sangat kot. Sekali sampai makanan, hambik ko sampai tak muat kelas! Meleleh air liur dia, aku rasa la. Hahaha.

Dan yang paling penting. Rindu. Rindu, dan rindu. Edisi 2010, will update it later.

Tu je nak cakap. Nah, gambar masa jamuan kelas tahun 2009.

Nisa, Atul & Aku.