I Dream Too Much

Assalammualaikum semua. Maaf sebab setiap hari nak update blog, pulak tu entry entah apa apa. Hm mungkin korang kena terima hakikat yang ni blog saya, suka hati saya lah nak buat apa betul? Trimas.

Pertama sekali saya nak cakap kepada encik Adi Asyraf yang saya tak berniat nak buat awak rasa sakit hati dengan saya. Semua tu perasaan awak je. Janganlah nak salahkan saya ya. Sebabnya, masa tu memang tak perasan. Tiba tiba awak nak touching. Jadi saya biar je la awak touching.

Kedua, hari ni sepatutnya pergi keluar dengan perempuan perempuan saya. Tapi tak jadi sebab masing-masing ada masalah sendiri. Kesimpulannya, lain kali je la ye kita keluar. Memang tah pape pun, tiap kali plan mesti tak jadi. Haih.

Ketiga, tadi Hannah mesej, dia tanya ‘kau katne?’ tapi saya belum reply. Maaf, Hannah. Kau tau kan aku takde kredit.

Kesimpulannya untuk harini, saya sangat bosan, fed up dan segala macam lagi. Maafkan saya sebab tak pernah nak faham awak. Bye. x