Don't Say Words If You Don't Mean It

Happy Saturday, everybody!

Macam biasa kalau hari Sabtu saya memang takde kerja lain selain jaga adik-adik. Oh sebelum tu, hari ni saya akan menaip dalam bahasa melayu ye sebab malas nak guna bahasa inggeris. Eh, jangan la salah sangka. Speaking bukan untuk show off. Tapi nak meningkatkan lagi skill dalam berbahasa inggeris. Ye la, bahasa antarabangsa kan :p

Takde perkataan yang boleh describe perasaan saya sekarang. Oh tipu, sebenarnya ada je tapi malas la nak cakap. Nanti jadi hot issue. Entah la, semenjak dua menjak ni mcm ada je yang tak kena. Sakai kan saya? Tau dah. Yang orang ni tak habis habis nak tayang muka depan saya buat saya tak tenteram. Yang orang tu pulak tak habis habis nak buat saya sakit hati dan mengugut dengan merajuk. Haish jadi macam Shira jugak best kan? :D

Tak sabar nak tunggu esok. Nak jumpa kawan kawan. Tu pun kalau jadi lah, harap menjadi lah plan kita semalam kan korang? Jangan la tak jadi, tak sabar dah ni. Hahaha over :p Rindunya 3A. Haha tetiba. Dah lah boring. Oh btw abah dah ambik borang untuk masuk Masterchef Malaysia hahahaha! Bye. xx