Tau tak?

Tau tak yang saya nak balik ke 2007,

Sebab saya nak lepak lagi dengan Erina, Adlina, Syepa, Ayin, Hannah jangan cerita la, haha dan semua semua geng darjah 6. Rindu sangat-sangat. Walaupun selalu buat jahat and kena sound dengan cikgu, saya tetap rindu. Rindu suasana time PJ dekat padang, rindu time perhimpunan, time belajar, time UPSR, lepas UPSR. Ya Allah, rindunya.

Tau tak yang saya jugak nak balik pada 2008,

Masa first time masuk sekolah menengah, saya nak balik rasa keterujaan masuk sekolah menengah, ada crush dengan budak form 2 time tu, dan lepak dengan kawan kawan macam Haziq, Akmal, Arif, Nana, Diba, Mira, Shira. Lagi-lagi time satu kelas dengan Nisa, Atul, Nad, Tando, Nabila. Tapi time tu kita tak rapat sangat kan. Belajar dengan cikgu Azmaton, dan cikgu-cikgu lain. Ya Allah, rindunya.

Tau tak yang saya nak balik ke 2009,

Masa satu kelas dengan Nisa, Tando, Atul, satu kelas belajar dengan cikgu Shahrul, yang selalu kena kecam dengan kitorang, haha. Masa sama-sama fail time periksa, masa gaduh dengan budak india dekat belakang kelas, betapa racistnya aku dulu, waktu rehat sama-sama dengan Mira, Diba, Shira, masa dah berkawan dengan Sarah. Yang paling saya ingat sampai sekarang ialah masa jamuan kelas, betapa havocnya budak-budak form 2 dulu. Ya Allah, rindunya.

Tau tak yang saya nak balik ke 2010,

Masa satu kelas dengan Nisa, Tando, Atul, Iman, Nabila, Icap, Azirah, dan lain-lain. Masa lepak sama-sama belakang kelas sambil tangkap-tangkap gambar. Lepak dengan Aisyah Shahrom, Sarah, Noni, Jima dekat kelas 3B, masa PJ sama-sama dengan kelas 3B. Dan masa belajar dengan cikgu-cikgu. Lepas tu masa jamuan kelas, masa mengumpat, masa gelak ketawa dengan classmates. Paling rindu lepas PMR, time senamrobik, lawatan ke Klcc, masa ada Aishah Diba dekat Semerbak, masa bercintan-cintun, haha. Ya Allah, rindunya.

Kalau boleh, saya nak ulang balik masa. Manfaatkan masa yang ada pada tahun-tahun dekat atas ni, sebab saya tak pernah tahu atau sangka yang saya akan merindui tahun 2007-2010. Kalau saya tau, mesti saya akan manfaatkan semua ni. Saya nak belajar balik betul-betul masa PMR, sebab sekarang saya menyesal tak belajar time PMR. Saya punya rindu tak boleh terkata, cuma dengan menulis dalam blog je boleh gambarkan.

Saya rindu nak satu kelas dengan Nisa, Tando, Atul, Iman, Azirah. Saya rindu nak rehat dengan Diba, Nana. Saya rindu nak pergi Klcc dengan geng senamrobik dan macam-macam lagi :)