Life is bored without them.

Today, with no specific intention, I am going to write about my siblings. Saya ada empat adik beradik, dan saya anak yang kedua. Got that?

First, ini abang saya. Dia boleh jadi annoying seperti annoying orange (atau lebih annoying), atau sebaik-baik malaikat, atau sejahat-jahat manusia. Nama dia Zul Fairuz. Maybe tak penting, tapi dia 20 tahun dah. Whooaaaa tua doh kau! Nak tua gak T.T Perkara baik yang paling saya suka pasal dia, dia tak kedekut KECUALI (ha ambik kau bold, italic!) kalau kau mintak makanan dia, kalau tak sedap dia bagi, kalau sedap memang haraaam dia nak kasi.

Baru-baru ni dia bagi rm50 dekat saya, so macam sayang sikit la. Sikit je, okay! Macam biasa, dulu time kecik-kecik kitorang pantang nampak muka mesti nak gaduh. Paling teruk ialah dia pernah baling sikat dekat leher aku sampai bengkak. Ouch. Time tu aku darjah 2. Kejam tak? Tapi sekarang dah besar, kitorang jadi rapat sikit! Hahaha.

Oh hmm (nada sinis), ni pulak adik lelaki aku. Nama dia Zul Fareez and dia dah 9 tahun. Kau pun tua jugak. Oh dia ni suka pukul aku. Aku pun tak tau apa masalah dia. Hahaha baru tadi time aku mandi, dia tutup lampu bilik air dan kunci pintu. Aku menjerit macam orang gila sebab aku takut gelap. Kay, malu nak mampus dengan jiran sebelah. Sebenarnya sebab aku buat mcm tu dulu dekat dia hahah

Yang ni, yang kecik dan annoying bak Fred Figglehorn ni, nama dia Zulina Farha. Yang paling bongsu, 6 tahun. Aku dah cerita pasal dia dekat sini. Taulah korang kan macam mana mengada-ngada nya dia. Hahaha.

Ps: Pemikiran adik-adik aku sebenarnya dah diracuni oleh abang aku supaya memusuhi aku sejak diorang kecil lagi. Sebab tu diorang selalu gaduh dengan aku. So sebenarnya aku takde geng. Hahaha. Tapi papehal mesti carik aku kan? Annoying.

Papepun, aku sayang korang!!!!!