100% Falling

Apa kena mengena dengan gambar? No big deal, it’s just I missed it.

Hari ni sekolah tak berapa nak best sangat la. Macam biasa je semua benda. Alhamdulillah, takde apa masalah hari ni. I still worried about my exam but still haven’t made any move yet. What to do? I am still in my lazy mode, can’t be helped.

And I realized I made something silly, retard and totally stupid in front of him. I embarrassed myself -.- Nak buat macam mana, sifat semula jadi kan. & status saya untuk hari ni telah menjadi satu isu yang tak berapa nak besar sangat. Ada la beberapa orang yang telah mengantoikan saya dan saya agak malu tetapi jangan risau, comment anda telah diremove haha.

Saya tak tau apa yang saya rasa sekarang. Perasaan saya bermacam-macam. I am still puzzled about telling him the truth, yknow, about what I feel about him. But I don’t sure if it is the right thing to do. Yes, you may notice that lately I often posted about my crush and maybe some of you are irritated with it, I am sorry, this is the only way to express my feelings. Please understand :)