New Nerd In Town

Assalamualaikum. Hai, hey J

Ehem, see I’ve gotta new spec! Hm untuk pengetahuan semua spec lama saya tertinggal dalam panggung masa saya tengok cerita Khurafat haritu. Lama jugak lah saya merabun, ni baru dapat buat yang baru. Whoa clear betul. Baru nampak segala jerawat, jeragat , dan macam macam lagi yang ada dekat muka orang. Hahaha kurang ajar tak. Haih, tak patut.

Hm bagi yang pernah tengok spec lama saya, memang takde beza langsung pun sebenarnya. Haha over lebih je nak tayang tayang. Eh pesal? Blog aku sukahati aku lah. Haha -.-‘ Tadi pergi Pustaka Rakyat dekat Sri Gombak Prima tu. First time masuk. Perh memang besar punya la kedai tu. Macam macam ada! Haha cakap je nak apa, semua ada. Rambang mata jugaklah kan. Haha over, padahal kedai buku je kot -.-

Okay ni nak masuk bab sedih. Lusa dah sekolah weh. Tak nak tak nak! x( Alaaa lepas ni;

Kena bangun awal pagi

Kena buat kerja rumah bertimbun

Kena segala macam kena lagi lah. Hm tak nak :(

Tapi takpe! Dapat ilmu. Azam saya nak strike betul betul ujian Mac ni. Lantaklah orang nak kata apa, awal lagi ke, apa ke. Sukahati aku lah kan. Hm malam ni kena siapkan homework lah nampak gayanya. Dah seminggu rehat lelebih pulak kan. Hahaha semoga budak budak kelas 4F dah siap semua homework. Byeeeeeee